Toimitusehdot voit lukea tästä linkistä

 

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 29.7.2018 alkaen

Yleistä Fiteckin verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Monitoimipalvelu Ahlroth Oy Y2319353-8. Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tuotteet toimitetaan postitse.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://fiteck.fi/verkkokauppa/ ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin ehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet;

  • tilausnumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkistaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

—————————————–

Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Checkout Finland Oy

Varastokatu 3 A 33100 Tampere

Y-tunnus 2196606-6

Puhelin: 0207 181830

https://checkout.fi

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitustavat ja toimituskulut

Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta.Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana. Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:

Postipaketti –  7,50 eur

Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Itellalta ilmoituksen. Huomaathan, että Itella ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Monitoimipalvelu Ahlroth Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Monitoimipalvelu Ahlroth Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).